valborg (men inte valborg)

sista april. Bergenfestivalen är i fullt sjå och jag var inte sen (jag var senm köpte biljett på dagen) att haka på något. Det som var inbjudande var The Fix. På verftet skulle det hållas en helafton i elektronikans tecken och det var sannerligen jävlig goa grejer. Det som var prio 1 var Gang Gang Dance. Och mycket sant, det var förihelvetes så jävla bra.

Tidigare under dagen hade jag jobbat , slutade tidigare än vad jag räknat med, så  jag o Daniel tog oss en tur till vinmonopolet och jag inhandlade whiskey och rödvin. Daniels förslag om att äta på BK var mer än jag kunde motstå, så käk blev det og. Skönt o få ta det lite lugnt o bara hänga litt.

Sen hem, duscha o fixa, förfeste lite med Sofie o sen The Fix. Jälva massa bra musik och lite för god öl. Jag och Sofie kommer ifrån varan och jag går till byn och går in på Garage. Möter lite folk.


På vägen dit, en mystisk trappa som inte leder någonstans ???


tishaaaaa


Gang gang dance




casiokids


Det var en kul kväll.

Nu är Daniel på Glasvegas konsert och jag är förbaskat avundssjuk. Men så är det när man inte är flink på o fixa biljett i tid. Så med det vill jag säga att jag ska köpa mina festivalbiljetter så snart som möjligt, så det inte blir någon panik i slutändan.


 

Kommentarer
Postat av: babba

Tänker på en tvåa i skägget på botten, större utrymme å bättre planering plus baksida å framsida, MEN d e om den ser vettig ut å om den är på botten annars struntar vi i d.

2009-05-04 @ 16:33:18
Postat av: Maria

haha, roliga huvuden!

2009-05-04 @ 21:47:23
Postat av: Babba

ja vet, sviiina gottttttt

2009-05-05 @ 12:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0