lördagkvällen

Kvällen, samma dag som fjällturen, dvs förra lördagen fortsatte dagen. Chris slog en signal och bjöd in oss på grillfest hemma hos Kristin i Sandviken. Efter att ha vandrat runt som en förvirrad svenne på fjälltur i flertalet timmar var jag rätt så slutkörd i kroppen och längtade efter sömn.

MEN! När det vankas grill, öl och OSTPÖLSE tror ni väl knappast att jag bangade? Det var ju också sista lördagen för Ola, innan han flyttar hem och han hade valt fincken som mål för kvällen.

Vi tog oss mycket riktigt dit och hade kvar öl i väskan som vi senare 4 st trängde in oss på en toalett och smygdrack. Ungdomligt, sant? (norge är dyrt) Djn var fenomenal och det dansades för fülla muggar. Jag stötte på Calle och Ludde, Audun och två homosexuella som tyckte det var jättttttttekul att jag var svensk och trevlig. Kvällen/ morgonen avslutades med nach hos Call & Ludd.

en jävla bra dag från början till slut.

BILDER:




Jag fick en puss av Audun  (han är gay) :)

Kommentarer
Postat av: Trude-Christina

Jeg var også på fincken den kvelden! :D

2009-05-11 @ 09:13:39
URL: http://www.trudiz.bloggspot.com
Postat av: Trude-Christina

hehehehe.. jeg og min kompis var kanskje de som syns at det var dritkult at du var svensk.? når jeg tenker meg om :p

2009-05-12 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0