internet- the saver

Jag vet att jag skulle ha kommit med ett par mer innehållsrika uppdateringar från det sista, men det har helt enkelt inte blivit av. Tiden har inte räckt till. Jag ber om ursäkt!

Det som räknas nu är att jag gjorde något med min spontanitet och bokade mig en hemresa igår. Så nu sitter jag i bussen (med uppenbarligen internet) på väg hem från Göteborg, efter att ha åkt tåg från Bergen sen kl 23 igårkväll. Enligt tidsberäkningen är jag hemma 16.30 i Linköping denna ljuva eftermiddag.
Kan jag verkligen kalla Linköping för hemma fortfarande?


Som planerna var att åka hem för gott i augusti oavsett om jag skulle resa eller inte, stämmer inte helt riktigt i dagsläget. Resa ska jag, vi får se när. Men flytta ifrån Bergen, det känns som att det aldrig kommer att bli aktuellt.

Men som ni vet, saker och ting ändrar sig. Time will tell...

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU KOMMER HEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

2009-05-19 @ 14:14:40
Postat av: Anonym

:O :O :O aldrig flytta hem :O :O :O

2009-05-19 @ 17:20:17
Postat av: maria

Jo, man måste flytta från Bergen för att inse att det finns ett annat klimat än regn!!! =)=)

2009-05-19 @ 23:51:40
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: smuffi

men fuck jååå.. du ska HEM=linköping !! du ska bo med mej ! vi ses ikväll. YIA

2009-05-21 @ 11:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0