feeder

Jag är glad för att Ola äter det jag bakar. Han ber om en bit och jag ger honom en GIGANTISK bit. Men han säger inget för det. Han är tyst och äter upp, för han vet att annars blir jag arg.
Jag är nog en vad man kan kalla feeder.




Agnes är nitton agnes är nitton agnes är nitton.
Saknar smuffisarna så mycket så här kommer lite bilder från våra SAD goodbye's.


Sötis-varit vaken 36h- jobbat 8 h-med pilimariskt gullis min- (då 18 år)-med den gigantiska ölen-som var större i verkligheten.



Sadness



smuffilicious






Lyssna på: DENNA


Kommentarer
Postat av: laxxx

du gör god mat

2009-03-15 @ 19:43:54
Postat av: smuffiiii

jag tycker med du gor god mat. men du ar godast. jag vill ata dej nu. jag vill vara med dej nu. jag saknar dej nununununuoch hela tiden. alskar dej min sockertopp. (FUL BILD) puss

2009-03-16 @ 01:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0