3veckorinyaboendet

Igår var vi på Kino. Jag såg en film som inte alls tillhör min film smak i vanliga fall, Watchmen. Jag måste då säga att denna filmen var way over mina förväntningar. Jag hade väntat mig ännu en superhjältsfilm som den random typ av sånna filmer kan vara (jag har iofs inte sett några alls nästan). MEN, den var cool, annorlunda, jävligt snygg och bra! Rekomenderar den.

Jag har spenderat ett fulltankat simkort på telefonsamtal hem till min familj och min moster. Vilket inte rör mig ryggen. Jag saknar alla så fruktansvärt mycket och är nästintill på bölhumör.

Fincken levererade inte alls igår. Efter att ha sett affischer om en DJ som förutsatt skulle vara cool, eftersom det brukar vara cool musik på fincken så dyker det upp en jävla kepssnubbe med chipstuttar och spelar Lady Gaga, Rihanna och andra reaggetonremixaravfjortisdunkadunkalåtar. Jag dog. Vi gick till ett annat ställe, men en baconlindad pölse (jag dreglar) på 7-eleven var nog gårdagens topp! Och vad säger man? Att man ska sluta när man är på topp. Så det blev hemgång och väl hemma slängde vi på Kung Pow. Skrattandes till tårarna spruta och tills vi fick kippa efter luft tog kvällen slut väldigt bra trots allt.


Nu blir det film.

Lyssna, jag rekomenderar't verkligen!!!:-->
SWAYZAK

Kommentarer
Postat av: malin schmidt(gilde lover)

hej skiten!

Jag antar att den baconlindade korven pa 7eleven inte smakade riktigt lika utsokt som nar jag gjorde dom! haha

Halningar fran en fran tjej pa andra sidan jordklotet som forovrigt har enbart 100 meter till havet och palmerna fran hostelet

2009-03-28 @ 01:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0