kallt

Igår fick jag inte vara ledig som jag trodde. Jag fick jobba på mejeritet istället och jag förstår varför dom ringde just mig om de. Ett högre IQ-krävande jobb får man nog leta efter. En sån komplicerad sak som att stå i en kall, tråkig, död källare och sätta på lock på 10 pallar med yoghurtar är något jag nästan kan avstå. Men vad gör man inte för sitt grannland. Jag kunde ju inte neka dom min behövande intelligens och arbetsmoral.

Jag nyttjade också mitt truckkörkort (ja jag har ett sådant). No comments!


Nu ska du lyssna på
:

Kraftwerk (jag vet IGEN)
Du kanske vill ha en länk med så de blir lejte lättare att veta vilken av alla miljarder låtar du ska lyssna på (också för er som inte har spotify)   

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

& HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR , COOLT



________________________

Uppdatering: pratade med min kära Eivind nyss. Mejeriet imorn också. Men nu ska jag istället PACKA yoghurt. DÄ NI!
Veckoslutet spenderar jag på mitt favoritställe Gilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0