hejpådig

HEJ!
Igår var jag ledig, idag var jag inte ledig. Idag gjorde jag ännu en effektiv 10 timmars dag på TINE i sällskap med alla yoghurtar, denna gången på ett rullband. Jag var uppe i produktionsavdelningen och kände mig ju närmare jag kom dom två sista timmarna, VÄLDIGT viktig. Jag hade lärt mig hur man "fixade" maskinerna när dom krånglade, vilket dom gjorde en sisådär var femte minut. Jag måste ju gjort ett väldigt gott intryck, eftersom jag försökte le hela tiden, trots att min rygg föll i tusen bitar.

Imorgon är jag tillbaka på Gilde, lovely Gilde.


Inläggets MYCKET värda musik ! Check it out


____________-
Uppdatering sex minuter senare!

BOYS NOIZE till Emmaboda i år igen, betyder att jag måste dit! Då senast resluterade i ett slagsmål med käre Lin på jordbacken.
RÖYKSOPP till Roskilde. Det är GRYMT!

jag vänder mig ut och in av längtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0