pingsthelg

Jag är fortfarande äckligt förkyld och det verkar ALDRIG ge med sig.

Helgen har vart fantastisk.

Fredag:
Jobb till 21, sen möter jag Johannes på bussen hem och vi går förbi Sofia's kollektiv där det var full party igång. Snackar lite skit i ett par timmar sen beger oss hemåt. Jag gör som vanligt bara en snabbvänding hemma sen möter jag Even och vi tar oss en öl på byn i sommarnatten. Möter upp Saiha och beger oss hem till honom och hans vin, men Saiha var trött och somnade ifrån oss och vi gick hem.


smurfen & mongot

Lördag:
Evenlito packar ihop sina ting och flyttar in till mig. Vi är numera sambo för jag vet inte hur länge det blir. Time will tell. Det känns bra!

Efter att ha burit och slitigt tar vi oss ner mot byn och käkar på en kinarestaurang i den stekande solen och sedan hänger med Sofie i nygårdsparken. Kvällen tar oss senare mot Spesial och en öl, Sofie är trött och åker hem, jag och Even "går på konsert" på Hulen i 10 min, sen går vi också hemåt.

Söndag:
Dags för städning av Evens lägenhet och få klart det sista och det fixade vi med glans och bravur. Sen käkade vi pizza och mötte Saiha för ett par utepils. Gick vidare till Waagen och får ett strålande karaokeframträdande av Saiha och jag och Even tar sedan bussen hemåt och ser på Trainspotting.


Och nu är det måndag morgon jag sitter i vardagsrummet och hade hoppats på en msn-date med Lin o David men båda blygade visst. Even ligger fortfarande där uppe och sover.

Kommentarer
Postat av: BABABA

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej vad myyyyyyyyyyyyyyyyyyysiiiiiigt samboooooooooos :D:D:D:D:DD:D:D::D

2009-06-02 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0