LOL!!1

søndag "morgon" , klockan ær iochførsig 15.43, alltså inte morgon. Men WHÆVVÆÆ..

Ser ni en sjukt cool grej? Jag ska hjælpa er.. --> ØØØØØ, ÆÆÆÆÆÆ.. norska bokstæver.
Nej, jag har inte blivit tekniskt och førstått mig på hur jag ska lyckas med detta
 på min egna data, utan jag sitter vid en tvættækta norska laptop, Evens, vems annars?

Hursomhelst, jag tycker det ær coolt iaf.

Jag sitter i soffan, Even djar så flinkt (love generation) och vi samlar ihop de sista krafterna till att ta tag i dagens projekt, STÆDA! (suck)



nææ fy vad tråkigt inlægg det hær blev, men det kommer mera uppdateringar senare om hur helgen vart osv. Jag vet att ni knappt kan bærga er.

hejsålænge



Kommentarer
Postat av: babba

Du ar dalig pa att uppdatera...

2009-06-12 @ 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0