antoher sunday "morning"

Igår var det lördag och jag hade bestämt utgång med Chris. Vi möttes inte förns kl 1 och hade då en intensiv dryg timma att dansa oss svettiga till. Det blev "catch up" dricka för Chris som inte hade förfestat i form av shots (i plural), captain morgan/ cola, ale osv..

Det slutade i att jag trots det gick plus allt som allt under kvällen då jag fick pengar av en herre som ville att jag skulle köpa till honom i baren. Tydligen fick han inte det själv, då han var skapligt full, eller så ville han bara ha Chris för sig själv. Snäll som jag är gör jag det och självklart behåller växeln. Ibland är jag en jävel.







Jag hoppas på att mina småsmuffor från Sverige ringer snart...

Kommentarer
Postat av: Britt Bolin

Det där är ju Thai-killen från Tine. Sant? Han och jag är kompisar! Grattis till berömmet förresten. Men bli inte stöddig nu!

2009-06-15 @ 17:58:44
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0