söris

Det blev visst inte mycket till bloggande om festen. Det kanske kommer mer om det när jag är tillbaka, för om exakt 1,5 h går tåget till Oslo, som sedan byts ut mot buss, som tar mig och min kära till sörlandet, Tvedstrand.

Meningen med resan är att jag ska överleva det officiella mötet med pappan. Jag är allt annat än lugn, men jag vet att det kommer att gå bra. Jag inbillar mig det iallafall.

Jag har anmält mig svårt insjuknad i en påhittat maginfluensa, och har aldrig haft sämre samvete än vad jag har nu. Jag hoppas att jag lyckas med min stora lögn. Annars vet jag inte vart jag tar vägen. Läskigt.


Javel, nu ska jag börja packa, sen lämnar jag mina gurkor (och jörgen) ännu ett par dagar ...



Smuffie I love you.

Kommentarer
Postat av: Ingvild

gurkorna och jörgen saknar dig

2009-07-19 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0