uppdatering 2

i tisdags kväll, dvs 14 juli tog jag och Even nattåget till Oslo för att sedan ta oss vidare till hans pappa och hans barndomsställe i Tvedestrand. Jag fick under mina 5 alltför korta dagar träffa hans pappa och respektive, hans syskon och ett av hans syskonbarn, famous bartendern Espen, barndomsvännerna och farbror Asbjörn och kusin Mari (hennes bröllop som vi ska på). Allt gick fint och det var skönt att få slappa av lite ute på riktiga landet.

Vi strödde omkring kring Arendals gator, drack oss fulla från start på barrique, åt kinamat på restaurant med Evens pappa i Risö när det spöregnade, softade hos Tor-Ingvald & Stephanie, liftade med två killar från Lillesand till Nednes och besökte hans syskon m.m.







                                                                                              Pappa Harald och Even


Till Lin: ännu en som vill vara med och dela på tröjan ;)



Men nu är jag tillbaka i Bergen och det gör inget. Jag älskar Bergen. Even kommer tillbaka framåt helgen. Kan knappt bärga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0