uppdatering 1

11  juli 2009 hade vi "inflyttningsfest" för Ingrid och Agnes. Fasan över att kommande folk skulle näst intill bli obefintlig var stor. Men till slut så lyckades vi skrapa ihop ett gäng omkring 15-20 personer skulle jag tro om min bedömningsförmåga var klar vid det tillfället.  

I denna massa fanns Gilde (inklusive Rolf 51, bildbevis kommer) och Tine- kollegor till mig, ICA- kollegor till Agnes och mer därtill. Jag skulle faktiskt kunna vara så fräck att jag säger att det blev lyckat.

Festen var förhållandevis lugn, men absolut inte tråkig. Bilderna får tala vidare...



... och så var det dagen efter



PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vår allas lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0