aktivera er

Ja ni, det verkar vara med eller mindre bloggtorka hos ALLA mina bekanta. Som för exempel, Ola. Jag älskar hans blogg och försöker kommentera så mycket som möjligt, men tydligen räcker inte det för att få sig en ynka uppdatering.

Jaja. Jag är inte bättre själv.

Igår slet vi som djur på jobbet, men moroten att- jobbar ni extra hårt och bra idag, får ni med stor sannolikhet gå hem tidigare imorn (läs: idag). Och det arbetar man ju inte emot. Så jag räknar med en kortare arbetsdags idag. Så snart är det helg!

Min man har kommit hem, välbehållen, så nu kan jag börja slappna av igen.

ha en bra dag
puss

Kommentarer
Postat av: sursmurfen

kissie.blogg.se

bättre än blonindbella!

2009-07-30 @ 13:09:57
Postat av: Anonym

Man, har ni gift er????

2009-08-03 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0