aktiv

Klockan slår nart 02.00, jag sitter hemma i min säng, ensam. Jag hör Ingrid-stackarn hosta i sitt rum och jag är lite lullig.
Jag har precis börjat läsa dagens senaste inlägg av Blondinbella( nej jag brukar inte läsa hennes blogg), men orkar inte läsa klart. Så tragisk är jag.

Jag lyckades med att efter arbetsdagens slut, dvs 23.00, övertala  två kollegor, Tariq och Peer att gå med på en after work pils, som resulterade i plural. Vi hamnade på Krohns och jag endade upp kvar ensam med alkoholisterna och deras långa historier. Det är regnigt som fan och jag är lite trött.

Even reser hemåt till Bergen imorn, eller jag menar idag, eftersom klockan är slagen efter 00.00. LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: babba

hahaha ja läser med blondinbellas blogg när ja inte har ngt att göra ^^ gå in på www.kissies.se

VÄRLDENS STÖRSTA FJOOOOORTIIIIZZZZZzzzzZZzzz hahahahha

2009-07-24 @ 07:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0