AKKURAT NÅ!

Ny vecka och nu en presentation av förra veckan:

Måndag:
För länge sen, minns inte vad jag gjorde mer än att jag jobbade.

Tisdag:
Ungefär samma här. Längtade till onsdagen.

Onsdag:
Jobbade, kom hem och det var dagen då vi väntade in kvällen. Slagsmålsklubben hade spelning på Hulen och förfesten ägde rum hemma hos oss. Det hela slutade bra och tacka gudarna att jag var ledig dagen därpå.



Torsdag;
En ovanligt trött jag jublade över att vara ledig och laddade mest upp för jonn på fredagen genom att vara allmänt oproduktiv och slapp.

Fredag:
Det som skulle bli en avskedskväll hos Hanna slutade i mjukskläder hemma, trött, framför TV:n varvat med datan.

Lördag:
ABSOLUT INGENTING! En sväng på stan och sen var dagens uträttande gjorda. Ett par patiensdueller över msn med Diana och ett hastigt besök i affären genomfördes för att införskaffa kvällens nödvändgheter i form av godis och choklad.

Söndag:
Jag och Lin beger oss ut som två hurtfriska norskar med ryggsäcken packad med matsäck, tar oss upp på fjällen och vandrar omkring där i otaliga timmar. Uppfriskande och välbehövande. Tro mig Bergen är ÄNNU vackrare från fjälltoppens perspektiv. Kvällen och veckan avslutades med sällskapspel och film hemma hos Martin. Hemgång, och därmed var ännu en veckan done!





Men nu idag är det ju måndag. Jag har bakat min första kladdkaka här i Norge och den vart JÄVLIGT bra! Det betyder att skillsen fortfarande finns kvar. SANT?

Det är mörk i lägenheten och utanför. Det är bara Ola och jag hemma och vet ni vad, jag lyssnar på Bright eyes. Well that's allways something!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0