sån?

Just nu i skrivande stund och de senaste 15 min har/gör jag:

ätit på tok för mycket mat
spelat ett par omgångar av super mario, fortfarande inte klarat bana 9!!!
lyssnat på Calvin Harris & just nu på MSTRKRFT
tänk städa & gå ner till tvättstugan, men aldrig kommit till skott

Ni ser vad mycket man kan hinna med på endast fjuttiga 15 min.

På jobbet har jag och resterande svenskar (August & max) avancerat. Vi har fått än något som när ROLIG arbetsuppgift. Vi sprättar förpackningar med felpacketerat/ gammalt kött och slänger det i en container. MYCKET mer underhållande än vad det kanske låter (?) Idag har vi till och med fått blaska ner oss i vatten utomhus och stapla "kassar". Mycket uppfriskande må jag säga. SAAAAAAAAAAANTTTTT?!?!?!


Kött luktar äckligt, men det är kul att leka med korv

Imorgon så är det SMK här i Bergen på vårt favoritställe, HULEN!!!
Det kan inte bli annat än underbart!

Kommentarer
Postat av: mimzy

men blir ju galet sugen på lite fläskfilé när man ser de där bilderna..mm..mums!

2009-01-22 @ 14:50:20
Postat av: babba

Fyfan så vidrigt jobb :O då e d ju mer lyx å torka rumpor :o

2009-01-22 @ 18:17:08
URL: http://And3RZsoN
Postat av: babba

haha jaa den e ju smulig :P

2009-01-26 @ 12:16:36
URL: http://www.nogg.se/And3RZsoN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0