weirdness

Jag mötte Voldemort. I min dröm inatt. Han var minst lika läskig i "verkligheten" som han är på film. Han var stor och svart och vi möttes utanför utestället Garage, här i Bergen. Min uppgift var att bekämpa honom med chipet som fanns i mitt gamla pass. Plötsligt gick Voldemort upp i rök och jag vaknade.

Min drömmar nuförtiden verkar innehålla uppgifter. Häromnatten var min uppgift att stoppa världskriget som hade inletts på Skäggetorp centrum i Linköping. Märkligt är vad det är.

Något annat som är jävligt märkligt är hur jag förknippar vissa låtar med olika personer jag känner eller ens KNAPPT känner alls. Jag kan dra några exempel  som jag har i huvudet.
När jag hör:

The knife
- Handyman tänker jag på Anton Bahrd
The Beatles- Tomorrow never knows tänker jag på Erock
Maskinen- Våldtäktsman tänker jagSimon Lundvall
Queen- Don't stop me now tänker jagCarl Schander
Queen- I want to break free tänker jagOla Laxvik
Måns Zelmerlöw- Cara mia tänker jagOla Laxvik
Justice- Waters of nazareth tänker jag på Lars Englund
The Chemical Brothers-
Hey boy Hey girl tänker jag på Andreas Jansson
M.I.A.
- Paper planes tänker jag på Martin Engvall
Vetejartisten- Natural Woman tänker jag på SYRRAN (typisk städlåt)

Fråga mig inte varför.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhhh I want to break freeeee but baby don´t goooo, come closer Cara cara mia

2009-01-29 @ 16:51:46
Postat av: Bitterfittan

Apropå Voldemort, så skämtade vi om det igår. Att om man har en könssjukdom så måste man ju skriva en lista på de man har legat med (eller om man tar kontakt med dem själv, men det förstör skämtet).

Då skriver man Voldemort på listan och sedan inom parentes "han i Harry Potter"). Ännu roligare om man är straight kille :P

2009-01-31 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0