på gott och ont

Jaha då var man hemma i Linköping för en kort period, närmare bestämt till söndag.
Ett tag på hemresan trodde jag och Bella att vi aldrig skulle komma fram. Älgkrock är ordet! Krocken resulterade självklart i ett försört lok och bromsar, väntan, tågbyten, väntan, tågbyten taxi och skjuts. Jag reste i princip konstant mellan 07-30-00:00 igår, men nu som sagt är jag äntligen hemma i ett försök att skaffa nytt pass, då jag SJÄLVKLART lyckats slarva bort mitt. Jag kommer heller inte hinna få passet innan jag återvänder, utan få senare hämta det i oslo på svenska ambassaden. Ännu mer tågresor, JIPPIE!!!!

Nu ska jag njuta av min hemmavistelse och umgås med min familj, och ingen utgång lär det bli= Jag har inget leg!
Tillbakaresan ej bokad= jävligt dyrt.
Data hårddisken hade verkligen kraschat- mitt förflutna är raderat.

Livet är väl alltför skönt ibland, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Babba

Bettan, ja har försökt nååå dig på ditt norska nummer å svenska men d går inte å nu e klockan så mkt så ja vågar inte ringa hem till dig :( RING MIG

2009-01-08 @ 22:57:22
Postat av: Anonym

Du verkar inte ha turen med dig.....direkt..

2009-01-09 @ 22:27:43
Postat av: laxchief

du verkar inte ha turen med dig.....direkt..

2009-01-09 @ 22:29:26
Postat av: Linda

Hej pullis.

Skriv lite oftare.

Jag ska kommentera varenda inlägg efterso jag fich skäll.......

I love you

2009-01-11 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0