men matlagning är ju kul

Tillbaka i vardagen i Bergen med jobb i huvudsak. Resan gick hyfsat smidigt ändå, men 20 h själv på buss/tåg/väntsal är väl något man ändå lätt blir trött på.

Boendet är i princip uppsagt och tjejerna flyttar hem ~20 februari, vilket betyder att jag och Olla flyttar in hos en norska vid namn Hanne. Jag har aldrig träffat henne, men om magkänslan talar riktigt känns det som att det kommer bli bra!

Jag citerar mitt liv i Bellas ord "det känns som att vara med i en dokusåpa". Allt känns tämligen som att det inte är på riktigt (som mtv skulle säga). Det som mina vänner få vara med om, det jag själv upplever. Ja, konstigt helt enkelt. Ändå har jag bara ett klassiskt svensk-i-norge-liv. Men jag är nästan konstant nervös. Jag fattar om ni inte förstår ett skit (alla mina 7 dagliga besökare), de gör knappt jag.

En lustig sten hänger över min axlar..
Men jag mår bra, oroa er inte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0