zoombie

Lite tankar innan läggdags, jag vet att det är tidigt, men jag börjar gå mot (med?) åren.

Jag håller på med ett litet (ofarligt) experiment med mig själv. Jag ska se hur många dagar i rad jag kan äta nudlar, utan att bokstavligen spy på det. Jag är inne på dag nummer , tror jag.
Lägesrapport; nudlar är fortfarande gott, men rätt så tråkigt. I alla fall idag. Därför spexade jag till det med lite morätter och lök. STANDARD!

Det är inte det att jag är snål när det gäller mat. För är det någon utgift jag inte blygar på, så är det minsann mat. Jag och Ola har bland annat kycklinfilé och falukotte i frysen. Jag har helt enkelt blivit lat. Min passion för matlagningen är just nu i en down-period, sorgligt nog. Det är tur att jag åtminstone har börjat baka lite smått igen.

Nåväl. Nyss såg jag Kärlekens språk och för nån vecka sedan såg jag och min familj Fäbojäntan tillsammans. Mäkta underhållande och sex är roligt. Minst sagt på film.

Diana har skaffat katt, och det gör mig sannerligen ledsen.

Förresten, jag har inte alls klippt mig...

Godnatt


Kommentarer
Postat av: BABBA

haha men sessan är jätte sööööööt :) å när hon väl hårar så e d inte småhår utan d blir tussar så man får inte håret på sig på samma sätt som andra korthåriga katter =) ja vet att du kommer gilla henne.

å du nudlar bettan? ja kan inte ens äta d inte sen vi va å vandra i norge hahahahaha

2009-02-05 @ 16:50:35
URL: http://www.nogg.se/And3RZsoN
Postat av: Fredrik SS.tenhammar

Hett förslag, att du varvar med äggfria nudlar, eller till och med galnar TILL DET MED GLASNUDLAR EMELLanåt!

2009-02-05 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0