Malibu

Nu har vintern kommit till Bergen, igen. Inte hänger jag läpp för det. Jag gillar ju snö.

Jag har klippt mig. Eller rättare sagt Lin har klippt mig. Inget mera långt rött hår utan numera kort, mörkbrunt. Kände att det var dags att förändra sig lite...

Jag har lånat "Liftarens guide till galaxen" av Martin och ska nu ta mig för att läsa den, på norska. Vi får se hur det går! Annars det här med att läsa böcker har bare blivit mindre och mindre ju mer tiden går. Vilket är synd. Man blir ju så klok av att läsa! (gäller det skvaller också?)

Nu kom Ola hem, efterlängtade Ola. Inte Laxchief. Ola har vart och jobbat idag.

Dubbat kan nog vara det värsta som finns. Inte om det är animerade filmer för då är det inte lika tydligt med munrörelserna, men annars. Fy fan vad det är vidrigt!

Pratar med Roem, från min gymnasieklass, på msn. Hur underbar var inte gymnasietiden egentligen? All ångest, press och nervositet är som bortglömd och nu minns man bara sin härliga, underbara och saknade klass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0