bilder

Nu är det dag nummer 9 i nudelordningen. Det är fortfarande jäkligt gott! Med lite fantasi, kan jag nog äta det livet ut.

Senaste happenings är ett besök på den fräscha lokalpuben tillsammans med Lejn. Detta var i fredags och vi tog varsin drink (slog på stort) och betedde oss som två vuxna människor. Norskar av det manliga könet, gjorde oss sällskap till bords. Tog emot en öl av Herren sen begav vi oss hem och åt Daim, och titta på Ulla- Bella och solstollarna.

I lördags var det andra bullar. Agnes och hennes mamma kommer hem oväntat till oss icke-påklädda, nyuppstigna och ovårdade rester. Jag som ville göra ett så gott intryck. Äsch då. Jag insåg att Kerstin  faktiskt också är människa!  (höhö)

Agnes gled iväg på ännu ett påkostat restaurantbesök och vi här hemma taggade vi pre-party tillsammans med Christen, med mycket fuck-the dealer. Senare gick på Fincken, Bergens omtalade gayklubb. Stället är NICE, bra musik!!! Efter stängning Bosktavligt löper jag och Lin hem. Jag lagar middag till det hungriga sällskapet och vi slafsar i oss och avslutar med att titta på Sällskapsresan- suntrip.

        Jag är E-type, lin är gogo-dansaren.


Pop, flyg Lin FLYG! & dirt-dancing lyftet.


GAY


BORN TO BE SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!


När vi vaknar har Crisse smugit hem och vi äter en stor o näringsriktig frukost/ lunch/ middag/ efterrätt. Dessvärre var städningen ett faktum.

Det fick Ola smaka på efter att ha vält ett ljus, fyllt med stearin över golvet.

Måndag och det var en dag i shoppingens tecken. Heldag på stan med Lejn och Ola. Jag inhandlade både behövliga och obehövliga plagg. Men det var jag värd. kanske.

Idag tisdag och jobbet har, som vanligt, varit sjukt underhållande och stimulerande. Idag har jag och Max delvis stått ute i -10 grader och öst koblod i mängder om flera 100 liter, med koagulerade klumpar i. Vi har även öst kolevrar i blodpåsar i en container. Baltigt värre. Och den lukten! Oförglömlig.

Ser numera ut såhär:


och nej det är inte som ni tror, jag är bara glad i mat.



Jag har även fått plåstra om Max röv efter hans dumma upptåg.




Akkurat nå: Kraftwerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0