gaypeople

Lin och Agnes har nu flyttat hem. Det känns tomt. Avskeden var deprimerande, dock var mitt och Agnes lite festilgare. Och såhär i efterhand är jag väldigt förundrad över hur mycket saker/ kläder jag har haft med mig egentligen. Jag trodde att det skulle bli tomt på prylar, men icke. Jag undrar verkligen hur flytten ska gå!

Jag och Ola är inge vidare på att locka folk så igår var vi 2 på en förfest hör i hemmet som stod härliga till! När vi steg upp imorse (läs: eftermiddag) såg det snarare ut som att det hade vart en ca 30 pers här. Det är så det ska gå till!

Vi tog oss iallafall till the gayplace, Fincken där vi möttes upp av Christian o hans brud (?) Amanda. Vi drack öl och shaka loss till sexig, tung electro musik. De va FEJNT de!

Nu ska jag återgå till det vettiga jag gör. Det vill säga ingenting.

Kommentarer
Postat av: Korvkvinnan

Jag såg i syne igår. Jag väntade på skjuts från Johanna och så såg jag två stycken komma cyklandes emot mig. Jag var övertygad om att det var du och Lin och då blev jag sådär vansinnigt lycklig. Men sen mindes jag: du är ju inte här. Då blev jag mycket myckt ledsen.



För övrig: vad är det för pucko som dejtar christian förutom Gud?



saknar dig.

2009-02-22 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0