det här var då olikt

FANSKUKHELVETE! Jag vet, det är inte vackert att svära men om man är som jag, så måste man göra't.

Ibland är man bara så jävla trött på PRECIS allting! Exakt så känner jag nu. Jag ligger i soffan som något jävla mähä och bläddrar igenom bilder på min familj och det bara sliter och rycker i mig åt alla håll. Jag vill till Sverige. Jag vill till den dödstråkiga staden som bar mig hit. Nämligen Linköping. Jag har en hemlängtan som är så fruktansvärd sjuklig just för tillfället att jag inte vet varken ut eller in.




Tänk att få göra såhär




MEN

Jag stannar upp, försöker tänka klart. Min familj FINNS KVAR. Och nej, dom kommer inte glömma mig, tycka illa om mig etc etc. Mina goda vänner finns kvar, om än på skillda ställen till och med kanske på  andra sidan jordklotet,  men återigen, jag vet att ni finns kvar. Det ger mig den lilla gnista som behövs. Jag har valt detta själv och kan flytta hem när fan jag helst vill egentligen. Men ni vet. Ska det göras, ska det göras ordentligt!

Tur att jag gillar Bergen för övrigt!



LÖÖVELY syster!!!







Jag VET utan tvivel, att min syster har fött 3 av jordens vackraste barn!


Även jag har känslor...







Musik: MSTRKRFT

Sluttampen: Korvkvinnans (jagvetvemduär) kommentar i föregående inlägg vad KLOCKRENT!!! helst den sista raden... MOUAHHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman vi finns alltid kvar för dig här hemma.

Trots att vi längtar efter dig så det skär i hjärtat så vet vi att du måste göra "din grej" för att kanske längta och vilja komma hem igen.

Älskar dig!!!!!!!!!!1



Din systeryster.

2009-02-24 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0