suuuuun suuuuuuun suuuuuuuuuun

Efter att ha varit inne på jobb, utan fönster, i dryga åtta timmar går jag ut. Jag möts av det BÄSTA man kan mötas av i hela världen. Nämligen värmande solstrålar. Jag ler helt galet och ger det hela till och med ett litet glädjeskutt och August håller med.


Man kan inte dirket anklaga mitt ansikte för att ha sett alltför mycket solljus och dom få minuterna jag fick, kan jag i princip leva på hur länge som helst. Jag får det hela låta som att jag har befunnit mig i jordens mörker och äntligen hittat ut. äh

Jaja. Jag gjorde för ett tag sen en kraftansträngning i ett försök att hålla ordning på mina grejer lite bättre. Jag köpte mig en plånbok. Jag har inte tappat bort den en enda gång, men jag ha fortfarande som vana att lägga alla pengar och kort löst i fickan/ lägenheten/ väskan, vilket gör att det blir nästan ännu rörigare.

Jag har då kommit till insikt med att jag är nog jorden slarvigaste egentligen. För exempel, igår bytte jag till mitt svenska sim-kort i mobilen för att kolla om "nått nytt hänt", och VIPS så var bakluckan till mobilen helt väck. Ola hittade den lite senare. men JA WHATEVER!!
blaj blaj blaj

juste Oasis kommer till Roskilde, det är inte fel det.
Och Emmabodas hitills klara är inte fel det heller.
Inte Arvikas heller för den delen...

NÅ: Röyksopp

hejhej

Kommentarer
Postat av: smutti

Men GAH ! oasis, det var ju de jag sa, palla. settan, jag drar om 36h, jag saknar dej. jag ringer dej, akuurat snart. sov inte. I KILL YOU

2009-02-26 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0