nudlar är det

Hej. Internet lägger ner med jämna mellanrum och det irriterar mig något förbaskat!
Inatt vaknade jag av en fnittrande Agnes och en mansröst (?) instapplande ivårt hem cirkus 03.31. Han gick lika fort och bra var väl det, vi hade ju inte direkt något utrymme att förvara honom någonstans.

Agnes kom in till mig på min beodran och förklarade det hela. Hon doftade den där ultimata lukten av drickat man kan förtära, som ni vet, som man blir lite glad av. Alkohol, ja just det, så heter det! Hon var i alla fulla fall söt, så allt var i sin ordning.

Dagens variant av nudlar har tyvärr inte infunnit sig ännu. Så ge mig gärna tips! Äta, ska jag göra!

Just nu sitter jag och är mest depp för att jag inte befinner mig på den östra sidan här i Norge, närmare bestämt i Oslo. Bloody Beetroots spelar där och jag kan inte tänka mig att det blir annat en ett jävla röj. Well, nån gång åste ju även jag bita i det sura äpplet och stå över ett kast.

Nu ska jag nog städa i ordning lite och sen blir det nog film...

En ny grej här blir "inläggets musiktips". Mycket vet ni nog sen innan att jag lyssnar på, men ja skitsamma.

Idag.
Digitalism


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp lite kinesisk alt. Japansk soja och ha på med lite vitlökssalt det är skitgott....................

Älskar Dig från hemlig beundrare

2009-02-06 @ 09:51:53
Postat av: BABBA

haha wtf hemlig beundrare d vill ja med ha

2009-02-06 @ 11:19:08
URL: http://www.nogg.se/And3RZsoN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0