jorden ÄR rund

Det är lördag och klockan är 14.34 och jag och Ola har inte lyft ett finger åt städningen ännu. Imorgon flyttar vi ut från den nuvarande lägenheten och vi har sjukt mycket att göra. Nu har snöovädret dragit över staden igen och vi ska lyckas bära en säng med våra bara armar i 2 km. Det låter väl spännande. Typ som något alla vill vara med om.   Knappast

Igår fick jag nog allt visa vad en svenne går för. Arbetsmoral. Jag jobbade dubbelt skift vilket resulterar i ett arbetspass 7-21. Efter att ha gjort 14 effektiva timmar på Gilde kände jag mig jävligt nöjd och kom hem till Ola som ligger  i soffan och (som han beskrev det själv) helt enkelt  tittar på datan. Jag kände mig pigg som fan och hade inte alls lust att bara låta en fredag kväll passera. Hörde av mig till Pop och det blev ett par bärs på Garage, en näst intill nykter hemgång och en jävligt god natts sömn!

Lin, Agnes, Linda & Johanna sitter nu på flyget till CA. DEPP!!!


... men så var det ju alla "to do" idag. Som alla vet, hatar jag att packa.  Men man måste ta tjuren vid hornen och kanske lika bra att börja ...            snart



Jag ger dig:
Calvin Harris     Lyssna för helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0