lite

Jag hinner inte uppdatera, jag hinner inte skicka iväg superduper-viktiga mejl, jag hinner inte städa, inte ens boka mig en klipptid.

Stressfaktorn över viktiga ansvars-vuxen-grejer ligger KONSTANT som en blytung degklump över mina axlar. Och inte heller hjälper det att vara utan mobiltelefon i dessa tider. Nej minsann, livet är inte lätt, inte för nån, inte ens för mig.

Som mina planer ser ut nu blir det från och med denna helgen, 4 helger i rad som inte kommer att spenderas i Bergen. 3 av dessa kommer Agnes att bo själv, en kommer Even att vara hemma. Jag får dåligt samvete av att lämna henne så mycket. Allra helst nu när vi jobbar om varandra och inte ens ser varandra för en liten sekund om dagen.

jaja det var väl mer än 5 rader Agge?

De blejr mer snart.
hade gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du va om du inte är i bergen?

och vad har hänt med din mobil? har försökt ringa men d går inte



/BABBA

2009-08-05 @ 15:13:18
Postat av: Snorkfröken



Då kommer det ju ganska lägligt att jag kommer att jobba samtliga helger tills det att jag åker hem. Och alla veckodagar också för den delen. (Gråter högt och ljudligt). Kommer vi någonsin ses igen?

2009-08-05 @ 17:39:45
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: scatman

Men det BÄSTA är att två av helgen kommer jag få spendera med dej. SANT?

2009-08-05 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0