en helg uppdatering

Sitter inne och lyssnar på Neil Young. Sinnessjukt bra!

För att fortella er om min helg:

Fredag:
Hjemkommen fra jobb ca 22.00, och därmed blev det inte mycket gjort resten av kvällen. Mest data och tv tittande sen sova.

Lördag:
Uppstigen runt 11. Jag och Ola tog oss till nygårdsparken (där jag mer eller mindre har bott senaste dagarna pga sommarvädret). Smörja in sig med SPF 25 och sedan chilla och sola. KOS.  Framåt eftermiddagen gick vi ner på byn också och Ola köpte sig en ny outfit till kvällen. Jag köpte ingenting mer än öl och lite andra nödvändigheter som chips o sånt. Bussfärd hemåt och sedan dusch och fix. Ta sig en kos-pils och komma in i stämning.  Ola & Sofie hade bjudit hit Chris, Kristin och Christian. Christian hade annat för sig.

Ola, Chris & Kristin


Jag deltog på vorspielet en litt stund för att sedan bege mig hem till Daniel och hans bokamrat Mathias. Öl, trevligt sällskap och bra musik som i Dylan och Young. What more to ask for?

DJ Pett


Framåt midnatt dyker även ännu ett känt ansikte upp, Anders och sen hans kompis. Taggade lite mer musik sen blev de byn. Och jag som enda ikkje-fyllda20 i sällskapet kände jag mig mest som en börda och hävdade att jag skulle så snabbt som möjligt bara gå hemåt. Men sällskapet insisterade på att få med mig in på ett ställe. Det slutade på ett ställe kallat Victoria. Ett MYCKET bra val att inte gå hjem. Schysst stämning, dock trångt, men bra musik! DIGG!


fr v.  1.Daniel & Anders  2. Mathias & Daniel 3. Daniel skalar apelsin på krogen ( klicka för att få större)

Idag har först jag och Daniel tjockat i oss Ben&Jerrey's glass i solen och chillat. Sen gick jag till Ola och softa lite med honom i nygårdsparken.

Ola i parken (tagen häromdagen)

Nu är jag som sagt hemkommen och lite mör och seg. Men jag klagar inte för det. Jag har i det hela tatt haft en riktigt bra helg med det bästa vädret man någonsin kunnat önska sig och nu har jag vindruvor och Young. Nöjd!

Kommentarer
Postat av: Maria

åhh, vad härligt att ligga och sola =) det kan man inte göra i Östersund ännu :P

2009-04-20 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0