Dylan

Jag sitter på min säng, ensam i ett mörkt rum. Jag lyssnar på Dylan, avnjuter en kall en och har ett flöde av lyckorus i mig.
Detta beror på Bella , Diana och ett mycket trevligt samtal.
Jag är förvirrad och jäkligt glad, åtminstone för en stund! Men ja känner på mig att det här kan nog hålla i sig ett tag iaf... förhoppningsvis.

Imorgon fyller käraste systeryster år och jag önskade att jag kunde vara hemma och få spendera dagen med henne, och med alla andra som jag inte har lyckats närvara vid deras födelsedagar. Promise to catch up!

Jag har även choklad och chips men ingetdera intresserar mig nu. Jag är mättad för stunden, mättad av känslor.

Dylan betyder vår och sommar.

Kommentarer
Postat av: Diana

Woohuuuuu =) happyyyyyy.

du fick tag på han iaf =) wieeee =)

2009-04-11 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0