What about some time in bed?

Sittandes i vårat surkåls-förpestade sovrum med datan i knät är nästan som att möta Agnes i dörren efter en intensiv dag i sillproduktionens ära. Om man syftar på lukten förstås.

 Nej, så illa är det faktiskt inte, varken vårt sovrum eller Agnes. Något som däremot fick mina hår i näsan att skutta till idag var lukten av dagens nytvättade kläder, efter att vi ”lånat” lite skjöljmedel av någon av våra grannar. Och det är ju verkligen sånt du bryr dig om, eller hur?!!

Nu har jag, Lisetud, Sillen/ Räkan (Agnes) & Garlic-bitch börjat få lite pejl på läget och komma in i nån slags rutin här i vardagen. Det betyder att vi jobbar för det mesta om varann. När vi väl ses berättar vi om de underliga händelserna vi vart med om. Olla, som fortfarande, är arbetslös finns oftast alltid hemma, så ensamt blir det aldrig.

Nu har jag bytt ”design” på bloggen till FOOD temat. Det lät kul, RIGHT?! På tal om att vi åt K O R V  igår för första gången sen jag kom hit! DET var orgasm för munnen!

Jag önskade att någon skulle höra av sig och meddela att denne kommer och hälsar på! Det vore det. Jag har bestämt mig rätt sikkert att jag åker hem för en kort visit nått datum straxt efter nyår i alla fall. Jag saknar inte för fem öre att komma hem, det är bara människorna jag saknar! Linköping lockar mig inte alls. Den staden känns sedd. Nu kommer jag nog att vara sugen på nått nytt hela tiden.

Ska försöka lägga upp lite fresh bilder från bland annat utsiktsplatsen som man tar en ASCOOL hiss/vagn/bugg/tåg (you name it) upp på berget.


För övrigt är det snö och kallt!

For you Ingela, Lin är duktig!

Bedtime soon

Kommentarer
Postat av: born to be sheeeep

du har ju fan onnat. FUCK JO

2008-11-25 @ 21:31:51
Postat av: Ingela

Klart Lin är duktig, jag är ju hennes mamma ... :)

Puss till dig från mig.

2008-11-26 @ 17:00:43
URL: http://sakerrmanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0