ont i buken

Första söndagsmorgonen i Bergen, och den är som väntat, grå. Resten av min nuvarande familj ligger fortfarande och sover medans jag är alldeles för rastlös för det just nu.

I lördags hade vi vår inflyttningsfest och som väntat var ALLES svenskar. Många fler från Linköping än vad jag trodde och ett par stycken från Östersund och Göteborg. Vi lärde oss under kvällens gång att Lin vet verkligen hur man nyttjar en vinbox, och vi som trodde att vi köpte billig öl, fick smaka på vår medicin ännu en gång.




Idag har vi planerat utflykt upp i bergen ihop med Mimmi och Ricard. Hoppas att vädret kommer tillåta detta för annars blir det nog att se om Mysteriet på Greveholm (som vi redan gjort 232945295 ggr). Men man kan ju inte annat än o älska den julkalendern. Igår räknade vi ihop timmarna på ett ungefär och kom fram till av dygnets vakna 14h satt vi på våra fat asses 12 av dom. NYTTIGT!

På måndag ska jag på arbetsintervju för något jobb jag inte riktigt vet vad det innebär. Nervös? (Behöver du ens fråga?) Jag är glad om jag har kvar några naglar och tänder tills dess.

Kom gärna o hälsa på, och som ni kanske läst i agnes blogg (agnesboken.blogg.se) HÖR GÄRNA AV ER! Bara för att vi har flyttat så betyder det inte att vi inte finns.

Kommentarer
Postat av: kristin

MNi verkar ha det riktigt najs därborta tjejer! OCH en riktigt rolig inflyttningsfest:P haha Lycka till på arbetsintervjun!!! Kraaam

2008-11-09 @ 20:47:03
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0