helg i huset

Det var fredag och därmed arbete för mig mellan 13-21. När jag kommer hem har det bunkrats upp för mys med nyköpt vattenpipa, doors i högtalarna och ett överflöd av tända stearinljus. Kvällen var så koselig så!



Lördag och klockan ringer, jobbade även idag under den värsta rusningstiden och trodde verkligen att jag bokstavligt skulle dö. Men jag klarade det och gick "stärkt ur" situationen (som en psykolog skulle sagt efter att man mött sin största rädsla och överlevt den). Nog var det tack vare Tommie som glider runt som en räka i allt flott och blod och trallar på både den ena o den andra svenska sången.

Hemkommen trött och sliten runt 19 och dags att ladda om för en intensiv kväll. Förfest här hemma med familjen och ett sjuhelvetes dansande, så att grannens lysledningar i taket tydligen hade gett vika...


                                                     
Gymnast


Framåt 21-tiden samlar vi oss lite och beger oss in till stan och hem till Linda (???) där vi möts av en del,  på senare tiden blivit välbekanta ansikten. Det röks inomhus, vilket gör att det knappt går att andas och ölen konsumeras i brutala mängder.

Väl runt 12 snåret tar vi oss i kragen och beger oss mot stan för att leta upp ett ställer där 18 åriga ynglingar kommer in. Det var då fransmännen, som befann sig på samma fest, tog tag i det hela och styrde oss till mitt i ingenstans, men till det bästa nånsin! Hulen, ett uteställe som ligger underground i typ ett berg och var helt enkelt bäst!

Idag gick vi o handla så att vi kunde göra en nice laxmiddag som avnjöts väl, må jag lova! Jag slog vad om att gå till affären i täcke, and so I did. Kände mig som en gurka på¨museum!

bildbevis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0