sprutgrädde och makrill

Nu har regnet kommit tillbaka till Bergen, och förmodligen för att stanna!
Det blev ingen bergsutflykt idag som konsekvens av vädret. Istället blev det att gå ut på en (frivillig) promenad genom regnet och runt Bergens vatten, för att senare vänta in besöket av Mimmi & Ricard= pannkakstillverkning (hör o häpna) med tillhörande sylt och grädde. DÄ NI!

Ännu en släng av Greveholm följt av sällskapsspelet När & Fjärran, där jag själv insåg mina dolda kunskaper om just Afrika (?!?)

Så vart det dags för arbetssökande och CV-registrerande igen.

Nu ska vi straxt köra igång Eva & Adam. Igår blev det uppdelat med Fucking Åmål, Sandor slash Ida och SÅKLART, GREVEHOLM!

Ge mig en ostgrill och jag är satisfied!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0