RUBRIK

Idag var jag tydligen ledig. Det verkar inte finnas någoon slags av rutin i mitt arbetsschema överhuvudtaget. Eller rättare sagt, jag har inget schema alls. Jag ringde Björn desperat imorse oviss om jag skulle jobba eller inte. Han ringer upp mig senare och meddelar att jag ska jobba på meny i Åsane imorgon och på onsdag och sedan därefter får vi se. Det där med att få heltid fram till jul verkar vara ett flummigt begrepp i hans mun.

Hursomhelst, idag har det blivit en dag på stan tillsammans med arbetslösa Ola, vilket resulterade i en del ruinerande inköp, men dock så värda. I skrivande stund är nu Lin och jobbar sin första dag och Agnes är precis hemkommen från sitt och försöker koka ris. Vilket jag avstår från att kommentara. Hills repriser går på mtv, vattenpipan står och väntar på att intas på bordet och jag trivs, det gör jag verkligen!
Även om jag saknar er där hemma och att jobbet suger ibland.




Hade ingen bild på viktor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0