Pölsa NUMBER 1 !!!

Förflyttad är ordet minst sagt. Inte längre kvar i Linköping (med underton av lycka). Numera bosatt i Bergen tillsammans med 3 god vänner, inte mindre än Lin, Agnes och ett inslag av testosteron i form av Ola. Jag måste säga att efter 2 FRUKTANSVÄRT intensiva dagar (ironi) så trivs jag, om det inte vore för 2 katter som bor under samma tak som oss. Men tack Gud, och allt därtill, så flyttar dom härifrån imorn. Förhoppningsvis återställs jag då med.

Idag har jag fått en alldeles egen privateshow av Lin och Agnes. En gamml skiva, döpt till mix 1 hittades i mitt cd fodral och som väntat, innehöll spåren på skivan en del guldkorn. Iklädd min och Lins skräddarsydda pljettklänningar bjöds det på stripptease-dans kring en s.k strippstång i form av en "katt-klös-stolpe" (ni kan tänka er hur hög den var) och sedan hölls det öråd och tyvärr fick ostbågs-Olla lämna oss. Anyhow, ni försår säkert inte ett skit, men GÖTT (sussie) vare!

Jag är SEXTON!!!

Imorgon är det vi som ska hålla tillställning med inflyttningsfest nu när alla kommit fram och installerat sig. Det har laddats ned musik i den bemärkelse att temat märks tydlig om man har hängt med i svängarna, 90's. 

Men om just DU (!!!) vill flytta in med oss är du HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN! Hyran är snordyr, hel 13500 nok/ mån, om det nu skulle vara en lockelse! (utsikten är åtminstone WONDERBAR!!!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0