hemma är bäst!

Ett (eller till och med två) levande bevis på att generationen över oss även förstår sig på msn är min moster och syster. Inte för att de är odlies-goldies, men bara att det fungerar. Självklart föredrar jag telefon före msn men när man finner sig långt bort o telefonsamtalen knappast är billiga är msn faktiskt ett bra alternativ.

Det är helt vansinnigt hur mycket jag längtar hem, aldrig vart med om nåt liknande. Fantiserar om hur Linns och Ebbas skratt/ gap låter och tänker på alla gånger jag skällt på dom för att dom är jobbiga. Nu skulle dom få vara hur jobbiga som helst men jag skulle ändå älska det. Bara för att få träffa dom. Alla gånger Mattias tjatat om hur förjävligt mitt rum ser ut och att jag har 9843659836548 par skor i hallen. När Linda ber mig duka och hacka sallad. Jag skulle hacka lök, om det vore så för en hel dag, för att få träffa henne.Och sist men inte minst Viktor. Min lilla Doggie/ Hoggan. Jag önskade vi kunde bråka lite om datorn eller slåss om den sista chokladbiten, eller trycka i oss lite kladdkakesmet tillsammans!

Men vi ses i Januari, det gör vi det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0