En jul med 7+ grader

Jahopp ett tag sen sist!
Julafton har varit & gårdagen, vilket betyder att jag har äntligen fyllt hela NITTON år (WOW, känn på  den ni)!
December månad har vart fullspäckad med bursdagar hit & dit och en massa fix inför julafton, kombinerat med jobb och övertid. Men nu leder både månaden och året mot sitt slut och dags för en nystart!

En start som innebär kanske 1000 nyårslöften (fast mitt egentliga enda löfte är att inte ha något, då jag aldrig lyckats hålla det).

Julafton firades, i sällskap av min nuvarande och temporära familj + Mimmi & Ricard, på svenskt vis. På julbordet fanns köttbullar, prinskorv, sill, julskinka och allt annat som tillhör + MYCKET MER!  Julklappsbyte genom hazardspel då jag blev utan paket, men fick ett i tröst av Mimmi, som hade lyckats vinna ihop en rejäl massa.

Nu har min, Ollas och Lins bursdagar varit så nu är de över!

Det får blir lite bilder från våra bursdagar istället, dom säger ju trots allt med än 1000 ord!


13 dec, Inför Lins bursdag, tårtan bakas med omsorg och inlevelse & födelsedagsbarnet på självaste dagen!


20 dec, Bursdag #2, Ollas, den berömda pannkakstårtan


26 dec, bursdag#3 och den är min! Tårtan i form av marängschuiss, och en striptease på sängen. Inte många som får de! (Mittenbilden är från julbaket, då ingen bild togs på mig den 26) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite dålig uppdatering här va. vavavavav

2008-12-28 @ 19:30:30
Postat av: Anonym

lite dålig uppdatering här va. vavavavav

2008-12-28 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0