David kom hit då!!!

I måndags natt käkade jag min första riktiga norska pizza. Tyvärr till min stora besvikelse. Det blev ävertid på jobbet till 02. Men nog om det, för DU tysker ju att det är SÅ JÄVLA KUL att läsa om min jobbsituation hela tiden!

Ursäkta att jag brusar upp.

Förresten ni som gillar Anthony, som i Anthony & the Johnsons borde kolla in ett projekt han är delaktig i. www.myspace.com/herculesandloveaffair . Sjukt bra!

Snart är det jul (du hade du säkert inte ägnat en tanke åt, right?) och mycket ska fixas. Köttbullarna blir nog rullade på fredag skulle jag tro. Men ja jävlar i mig, en vecka kvar på pricken!

I januari kommer SMK hit itll Bergen och spelar på det bästa utestället i hela världen, Hulen, (som dessutom ligger 10 min gångavstånd från hemmet vårt).  Det kommer bli FEDT, som allt annat här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0