1, 2 & 3

I'm done.
Færdig jobbad och førflyttat till ett extremt snøigt norskt sørland, Tvedestrand.
Jag har inte riktigt kunnat smælta att jag ær færdig. Nu har jag minst 5 månader fritid.

Igår "firade" vi lite norskt julafton hær med ribbe o annan traditionell sørlands-julmat. Nissen var också hær och delade ut julklappar. Jag hade visst varit snæll i år också...

22 dec- hem
24 dec- julafton
25 dec- hysterifest?
26 dec- fødelsedag
31 dec- nyårsafton
7   jan- calles land
11 jan- I N D I E N !

I mars rør vi oss upp mot Nepal o deltar på Nataraja festivalen uppe bland Himalaya. Det kommer bli fantastiskt!


vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snart det över huvud taget är möjligt tar jag mig hem härifrån. Kanske om två dagar eller så beroende på om det går något tåghelvete eller ej (och om det slutar råda orkan). Längtar något sjukligt efter att få se dig!!!

2010-12-25 @ 17:32:01
URL: http://agnesboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0