ohoj!

23 december, klapparna inslagna (äntligen), huset städat, "möten" avklarade. Jag sitter på loftet, "chattar" (uffigt ord) med min kära och käkar den bästa mörka chokladen i mit liv. Imorn är det julafton, och jag känner inte ett piss. Jag är ledsen, men jag måste nog tillhöra kategorin "för gammal för julen". Inför julen har jag mest fasat, stressat och letat. Men jul för mig i år kan nog ändå vara den bästa på länge. Jag är hemma. Tillsammans med min familj och det är snö.

I söndags efter att ha vart ute i snön o lekt med mina smulor kom David och vi hängde resten av dagen, kärt återseende och mys med hans mami. Där jag drack det godaset kaffet i mitt liv.

Bosse i sin mors kök



Måndag
och det var dags o få träffa min bÄlla. Hon drar med mig till Arnebo och jag blir som vanligt gödd med choklad o diverse. Granen ska kläs och vi trådar julgranskulor så att alla får maxa sitt tålamod.

Sjukt nice med snö- och bÄlla



Tisdag; Hälsar på på US, gamla jobbet ISS och allt var som vanligt. Kidnappar med mig syrran och käkar sushi på Kikkobar. Inte att rekomendera, då jag är numera van med Goumétsushi från Bergens bygd :P. Möter sedan upp de tre musketörerna Daniel, Egil och Calle. Som jag längtat. Ett pizzaköp senare befann vi oss utanför L. Uhlins hus i Slaka och önskar en God jul. Vidare hem till Calle en stund och sen for vi in till Linköping igen där jag mötte upp Caz. Cazzilicious och jag "ölfikade" och blev i god stämning så att vi glömde bort snöstormen som piskade oss i ansiktet vid avskedet.



Och väl framme till dagens datum. Träffat Calle, Sebbe och Lin för lite planering. Och Jesus Amalia vad jag längtar.

Men nu ska jag varva ner med min familj i soffan, dan före dopparedan.
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0